ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تراکتور سازي به برتري رسيد و خبري هم از علي کريمي نشد.


تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و تراکتور‌سازي تبريز در ديداري دوستانه از ساعت 17:50 در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف يکديگر رفتند.

به نقل از فارس، در اين ديدار پرسپوليس با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.
*حدود 150 هوادار با حضور روي سکوها از نزديک اين مسابقه را نظارت مي‌کنند.
*هواداران علي دايي بازيکنان محمد رويانيان و حبيب کاشاني را مورد تشويق قرار دادند.
*بازيکنان نيمکت نشين پرسپوليس که تعدادشان زياد است مجبور شدند عده اي از آنها در کنار زمين بنشينند.
*لباس محمد نوري با ساير بازيکنان پرسپوليس متفاوت است.
*احمد ابراهيمي، دوست علي دايي که با نفت تهران همکاري مي‌کنند از اين بازي ديدن مي‌کنند.
*يک جانباز قطع نخاعي که از هواداران پرسپوليس است و معمولا ديدارهاي اين تيم را از نزديک مشاهده مي‌کنند امروز در ورزشگاه حضور دارد.
*برخلاف اينکه قرار است مرتضي اسدي در مسابقات امسال شماره 88 را بر تن کند با توجه به غيبت علي کريمي امروز همان لباس قبلي خود و پيراهن شماره 8 را بر تن کرد.
*ترکيب اوليه پرسپوليس را نيلسون، نور‌محمدي، بنگر، ماهيني، ميثم حسيني، حبيبي، نوري، نوروزي، آبي‌شا، کفشگري و سيد‌صالحي تشکيل مي‌دادند.
*براي تراکتو‌ر‌سازي در اين مسابقه حامد لک، محمد نصرتي، مهدي کياني، جواد کاظميان، اسدي، دقيقي، خوش هوا، بائو، کريميان، ابراهيمي و ربيع‌خواه به ميدان رفتند.
*از نکات جالب قابل توجه اين ديدار روبوسي قاسم دهنوي و علي دايي بود. همچنين حبيب کاشاني مديرعامل سابق پرسپوليس که در برهه‌اي با علي دايي سرمربي پرسپوليس دچار مشکل شده بود قبل از بازي برخورد بسيار گرمي داشت.
*در نيمه دوم اين مسابقه رضا محمدي، بنگر، جلال حسيني، علي عسگر، خانزاده، غريبي، عباس‌زاده، شاکري، نوري، رضايي و مارکو براي پرسپوليس به ميدان رفتند.
*تک گل پرسپوليس را يونس شاکري 80 به ثمر رساند.
*حبيب کاشاني با حضور روي نيمکت مسابقه را تماشا مي‌کرد.
*علي کريمي که از قبل اعلام شده بود در اين مسابقه به ميدان نمي‌رود در مجموعه درفشي‌فر حاضر نشد و هواداران نيز او را تشويق نکردند.
*در صحنه‌اي از بازي مهدي کريميان به جاي‌گيري داور اعتراض داشت و اعلام مي‌کرد داور هنگام حملات مقابل آنها قرار مي‌گيرد.

مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل با 15 ميليون يورو به شاختار دونتسک اوکراين پيوست.


عملکرد خوب فرد با پيراهن تيم ملي فوتبال برزيل در جام کنفدراسيون‌ها باعث شد تا باشگاه شاختار دونتسک اوکراين با او قرارداد امضا کند.

اين باشگاه اوکرايني اعلام کرد که فرد را با 15 ميليون يورو از فلوميننسه به خدمت گرفت و با او قرارداد امضا کرد.

به گزارش ايسنا، فرد در فصل گذشته ليگ برزيل در 33 بازي که با پيراهن فلوميننسه به ميدان رفت، 7 گل زد و هفت پاس گل داد. او از اينکه بار ديگر به فوتبال اروپا برگشته، خوشحال است: "شاختار را به خوبي مي‌شناسم. مي‌دانم که شاختار باشگاه بزرگي است. بازي‌هاي فصل گذشته اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا را دنبال گردم. از اين‌که به اين تيم پيوستم، خوشحالم. مي‌خواهم جاي براي خود در ترکيب اصلي تيم پيدا کنم و در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان بروم. اين هدفم از پيوستن به شاختار است. براي رسيدن به اين هدف از هيچ تلاشي فروگذار نخواهم بود.

فرد تنها بازيکن برزيلي نيست که با پيراهن اين تيم اوکرايني به ميدان مي‌رود. در اين تيم بازيکنان برزيلي ديگري همچون لوئيز، آدريانو، مايکن، تايسون، آلکس تکسيرا و داگلاس کاستا بازي مي‌کنند.

اين مهاجم برزيلي پيش از اين چهار سال با پيراهن ليون فرانسه به ميدان رفت و در 125 بازي 43 گل به ثمر رساند. او پس از ليون به فوتبال برزيل برگشت. عملکرد خوبش در تيم ملي فوتبال برزيل باعث شد تا اين باشگاه اوکرايني براي جذب او وارد عمل شود.

 

شکست ايتاليا در ضربات پنالتي

 

تيم ملي فوتبال ايتاليا در ضربات مرگبار پنالتي مقابل اسپانيا در مرحله نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها شکست خورد تا ماتادورها حريف برزيل در فينال شوند.


ديدار تيم‌هاي اسپانيا و ايتاليا از مرحله نيمه‌نهايي جام کنفدراسيون‌ها ساعت 23:30 به وقت ايران در فورتالزا برگزار شد که در پايان 120 دقيقه اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود.

در ضربات مرگبار پنالتي جان لوئيجي بوفون و ايکر کاسياس هيچ‌کدام نتوانستند ضربات پنالتي را مهار کنند و در نهايت در ضربه شماره هفت پنالتي بود که بونوچي مدافع ايتاليا توپ را به بيرون زد و در نقطه مقابل ناواس با گلزني خود ماتادورها را به فينال رساند.

در نهايت اسپانيا و برزيل بامداد دوشنبه فينال جذاب اين دوره از پيکارهاي جام کنفدراسيون‌ها را برگزار خواهند کرد.

برزيل موفق شده بود شب گذشته مقابل اروگوئه با نتيجه دو بر يک پيروز شود.

 

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي پيروزي ايران و صعود به جام جهاني فوتبال را تبريک گفتند.


به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در پي صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني، رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي کسب اين موفقيت را تبريک گفتند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب به اين شرح است:

بسمه تعالي

پيروزي تيم ملي فوتبال، مردم و بويژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزيزاني که اين شادماني را پديد آوردند متشکرم، خسته نباشيد.

سيد علي خامنه اي

تيم فوتبال ازبکستان با وجود پيروزي 5 بر يک برابر قطر نتوانست مستقيم به جام جهاني برود و راهي پلي‌آف شد.


ديدار دو تيم ازبکستان و قطر از ساعت 16:30 در تاشکند برگزار شد که ازبکستان 5 بر يک برابر قطر به پيروزي رسيد.

به نقل از فارس، عبدالقدير الياس در دقيقه 38 براي قطر گلزني کرد بهادر يسيموف در دقيقه 62 و 75 و اولگ ستيف در دقيقه 72 و عديل احمدوف ازبکستان گل‌هاي ازبکستان را زدند. با اين برد کره جنوبي به لطف تفاضل يک گل مستقيم به جام جهاني رفت.

با اين نتيجه ازبکستان راهي پلي‌آف شد. ايران به عنوان تيم مستقيم و به عنوان تيم اول راهي جام جهاني شدند و کره جنوبي هم به عنوان تيم دوم به جام جهاني رسيد.

جدول گروه A به اين ترتيب است؛
1- ايران 16 امتياز
2- کره جنوبي 14 امتياز
3- ازبکستان 14 امتياز
4- قطر 7 امتياز
5- لبنان 5 امتياز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان