ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

تا اطلاع ثانوي

 

با تصميم کميته انضباطي قاسم دهنوي تا زمان حضورش در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از فعاليت‌هاي فوتبالي محروم است.


در پي شکايت باشگاه پرسپوليس و پيگيري‌هاي انجام شده، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مدارک قرمزپوشان را تأييد کرد و در نهايت اعلام کرد که قاسم دهنوي تا زمان حضور در کميته انضباطي از حضور در کليه تمرينات و انجام فعاليت‌هاي فوتبالي به صورت تعليق درآمده و محروم است.

به گزارش فارس، وي بايد با مستنداتش از خود در کميته انضباطي دفاع و در صورت تأييد تصميم‌گيري ديگري در خصوص اين بازيکن گرفته خواهد شد.

قاسم دهنوي در پايان ليگ دوازهم و پس از اتمام قراردادش با تراکتورسازي با پرسپوليس و سپاهان وارد مذاکره شد و در ادامه با وجود داشتن قرارداد با پرسپوليسي‌ها وي به اصفهان رفت و با سپاهان قرارداد امضا کرد.

سازمان ليگ فوتبال در مورد فروش بليت الکترونيک مسابقات فوتبال اطلاعيه‌اي صادر کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ فوتبال ايران،اطلاعيه فروش بليط الکترونيکي مسابقات فوتبال به شرح زير صادر شد؛

بسمه تعالي

به اطلاع کليه علاقه‌مندان به تماشاي حضور مسابقات فوتبال مي‌رساند در راستاي تکريم تماشاچيان جهت ورود به ورزشگاه‌ها براي تماشاي مسابقات فوتبال و سهولت ورود و خروج آن‌ها و همچنين تحقق اهداف فرهنگي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر، پروژه بليط الکترونيکي مسابقات فوتبال از مورخ 21/03/1392 مقارن با برگزاري مسابقه تيم‌هاي ملي ايران – لبنان در ورزشگاه آزادي راه‌اندازي خواهد شد.
پروژه مذکور به صورت آزمايشي در مسابقه فوق‌الذکر براي جايگاه شش هزار نفري ورزشگاه آزادي به بهره‌برداري مي‌رسد و به تدريج در فازهاي بعدي شامل کل استاديوم يک‌صدهزارنفري، کل استاديوم‌ها و محل‌هاي مورد نظر ورزشگاه آزادي و نهايتا کليه ورزشگاه‌هاي منتخب سطح کشور، راه‌اندازي خواهد شد.
يکي از بزرگترين فوايد اجراي بليط فروشي الکترونيکي مسابقات فوتبال، ايجاد آرامش خاطر براي علاقه‌مندان به تماشاي مسابقه فوتبال جهت خريد بليط مسابقه است؛ بدين نحو که با يکبار خريد کارت الکترونيکي مسابقات فوتبال، همواره دارنده کارت مي‌تواند بليط مسابقات را از طريق پرتال www.footballeticket.ir در هر نقطه از کشور، خريداري نمايد و با زمانبندي مناسب براي حضور در ورزشگاه بتواند با آرامش کامل و اطمينان از وجود بليط به صورت بهينه از وقت خود استفاده نمايد.
يکي ديگر از مزاياي مراجعه به پورتال فوق، اطلاع از تعداد ظرفيت‌هاي خالي صندلي حاضر در ورزشگاه است. ضمن آن که در زمان درخواست خريد بليط، موقعيت تماشاي مسابقه نيز به متقاضي نشان داده خواهد شد.
استفاده از کارت‌هاي هوشمند در اين نحوه بليط‌فروشي الکترونيکي باعث شده است. دارندگان کارت حتي در صورت مفقود شدن کارت خود بليط‌هاي خريداري شده را به راحتي به کارت المثني جديد خود منتقل نمايند. ضمن آن که بواسطه استفاده از کارت‌هاي هوشمندافزايش امنيت در خريد بليط و جلوگيري از بازار سياه فروش بليط را همراه خواهد داشت.
شايان ذکر است فرايند ورود به ورزشگاه و تهيه بليط تا ابتداي فصل جديد مسابقات ليگ برتر در کليه بخش‌هاي ورزشگاه آزادي همانند گذشته خواهد بود اما به جهت فرهنگ‌سازي و آموزش تماشاچيان محترم با سامانه جديد بليط الکترونيکي، ورود تماشاچيان به صورت آزمايشي در بخش جايگاه به صورت تلفيقي از بليط الکترونيکي و روال گذشته انجام خواهد شد.
ضمنا خبرنگاران مي‌توانند راس ساعت 18 روز سه شنبه 21/3/92 در دفتر مدير مجموعه ورزشي آزادي حضور يافته و از راه‌اندازي اين سيستم و گيت‌هاي مربوطه گزارش تهيه نمايند.

 

تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه موفق شد با سه گل فرانسه را شکست دهد.


تيم ملي برزيل که خود را براي حضور در جام کنفدراسيون‌ها آماده مي‌کند موفق شد در ديداري دوستانه با 3 گل فرانسه را شکست دهد تا انتقام شکست مشابه در فينال جام جهاني 1998 را از اين تيم بگيرد.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه گرميو برزيل انجام شد دو تيم با ترکيب اصلي خود به ميدان آمده بودند اما تيم برزيل که تحت نظر لوئيس فيليپه اسکولاري نتوانسته بود نتايج مطلوبي کسب کند، عطش زيادي براي پيروزي داشت و در نهايت موفق شد در دقيقه 54 با ضريه فني اسکار به گل نخست دست يابد.

در ادامه مسابقه برزيل شانس رسيدن به گل‌هاي ديگر را داشت اما سلسائو براي رسيدن به گل دوم خود تا دقيقه 85 منتظر ماند تا اينکه هرنانس موفق شد روي پاس رو به عقب نيمار گل دوم را به ثمر برساند و در ثانيه هاي آخر مسابقه لوکاس مورا موفق شد از روي نقطه پنالتي گل سوم ميزبان را به ثمر برساند.

برزيل در چند بازي اخير خود با هدايت اسکولاري نتوانسته بود نتايج مطلوبي کسب کند. برزيل خود را براي حضور پرقدرت در جام کنفدراسيون‌ها آماده مي‌کند. اين رقابت‌ها از هفته آينده در اين کشور آغاز مي‌شود.

برزيل در گروه يک جام کنفدراسيون‌ها با تيم‌هاي ژاپن ، ايتاليا و مکزيک همگروه است.

مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل- آسيا

  تيم ملي فوتبال ايران سه‌شنبه شب در مقدماتي جام جهاني برزيل ميزبان لبنان است.


 تيم ملي فوتبال ايران هفته گذشته با پيروزي در قطر به صعود مستقيم به جام جهاني 2014 اميدوار شد. البته پيش‌نياز صعود مستقيم پيروزي برابر لبنان در ورزشگاه آزادي است. لبناني که ديگر هيچ اميدي براي صعود ندارد ولي نبايد اين تيم را دست‌کم گرفت. هرچند در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا لبنان را با 5 گل شکست داد‌ه‌ايم ولي همه کارشناسان معتقدند نبايد در باد آن پيروزي خوابيد و دچار غرور شد.
تيم ملي در اين بازي بايد سه امتياز را بگيرد تا به صعود مستقيم به جام جهاني اميدوار باشيم. يک امتياز فقط حضور تيم ملي را در پلي‌آف قطعي مي‌کند و در آن‌صورت راه رسيدن به جام جهاني دشوار، پيچيده و سخت خواهد شد.
هواداران پرشور ايراني سه‌شنبه شب براي ديدن يک پيروزي خوب و دلچسب به ورزشگاه مي‌روند و اگر در اين بازي بتوانيم گل‌هاي زياد هم بزنيم شانس صعود مستقيم‌مان بيشتر خواهد شد. بازيکنان ايراني اميدوارند که ورزشگاه آزادي مملو از جمعيت باشد و سکوهاي پر از تماشاگر آزادي مي‌تواند از نظر روحي بازيکنان ايران را در شرايط مناسب‌تري قرار بدهد.
روي کاغذ به هيچ عنوان قدرت تيم‌هاي ايران و لبنان قابل مقايسه نيستند. تئو بوکر سرمربي آلماني لبنان هم اين مسئله را قبول دارد و حتي گفته «شرايط تيم ما مثل همان زماني است که 5 گل از ايران خورديم!» اما قطعا هيچ مربي تيمش را براي باخت به ميدان نمي‌فرستد و بازيکنان لبنان هم مي‌خواهند که در آخرين بازي‌شان در مقدماتي جام جهاني خاطره‌اي خوش از خود برجا بگذارند و با تمام توان مقابل ايران قرار خواهند گرفت. هرچند حضور اين تيم در اين مرحله نيز نوعي شگفتي براي فوتبال لبنان محسوب مي‌شود. آنها در ديدار رفت توانستند يک بر صفر ايران را شکست بدهند و به بزرگ‌ترين برد تاريخي خود برسند اما سه‌شنبه شب وضعيت فرق مي‌کند. ديگر جو بي‌اعتمادي بين تيم ملي و رسانه‌ها وجود ندارد.
تمام ايران يکدل و متحد پشت سر تيم ملي قرار گرفته است. مسئولان بلندپايه کشور از رئيس جمهور تا نمايندگان مجلس در تمرين تيم ملي حاضر شد‌‌ه‌‌اند.
يک‌بار چنين جو مثبت و صميمي را قبل از بازي با تيم ملي کره جنوبي تجربه کرديم و در همان بازي توانستيم با يک بازيکن کمتر و 10 نفره کره جنوبي را در تهران شکست بدهيم و اکنون نيز همه از تيم ملي فقط برد مي‌خواهند زيرا سه امتياز اين مسابقه پيش شرط رسيدن به جام جهاني و حضور در برزيل است.
تيم ملي هيچ مشکلي ندارد. مصدوميت مسعود شجاعي هم به گفته پزشک تيم جزئي است و فقط رضا قوچان‌نژاد مهاجم گلزن و فرصت‌طلب ايران يک‌اخطاره است و بايد مراقب باشد که بي‌مورد کارت زرد نگيرد زيرا گوچي را در کره نياز داريم.
سه‌شنبه شب مردم ايران منتظر رزرو بليت پرواز به سمت جام جهاني برزيل هستند و با شکست لبنان به اين مهم مي‌رسيم.
تيم ملي در صورت کسب يک برد پرگل  برابر لبنان با روحيه و انگيزه راهي کره جنوبي مي‌شود تا 28 خرداد مقابل کره جنوبي ديدار سرنوشت‌ساز را برگزار کند.
ملي‌پوشان بايد بدون استرس و با دقت و تمرکز مقابل لبنان بايد بازي کنند و حريف خود را از پيش بازنده ندانند.
نکته مثبت زمان اين ديدار هم اين است که ملي‌پوشان از نتيجه ديدار دو تيم کره و ازبکستان هم باخبر خواهند بود.
ملي‌پوشان با انگيزه تمام  مي‌خواهند با يک برد شيرين خود را آماده حضور در جام جهاني کنند و همانطور که جواد نکونام کاپيتان تيم ملي گفته نشان بدهند که شايستگي حضور در جام جهاني را دارند.

برنامه ديدارهاي گروه A

سه‌شنبه 22 خرداد
کره جنوبي - ازبکستان ساعت 15
ايران - لبنان ساعت 20

جدول گروه A
1- کره جنوبي 11 امتياز
2- ازبکستان 11 امتياز
3- ايران 10 امتياز
4- قطر 7 امتياز
5- لبنان 5 امتياز

مدير عامل باشگاه استقلال از سمت مديرعاملي استعفا کرد.


علي فتح الله زاده طي نامه اي به هيئت مديره اين باشگاه استعفاي خود را اعلام کرد.

متن استعفاي مديرعامل باشگاه استقلال که روي خروجي سايت اين باشگاه قرار گرفته به شرح زير است:

بسم تعالي

با سلام و احترام

ضمن تقدير و قدرشناسي از حضرت عالي نسبت به اين جانب و تشکر از اعضاي هيئت مديره، معاونين و کليه پرسنل زحمت کش، کادرفني و به خصوص تلاش مجدانه قلعه نويي، بازيکنان با غيرت و همچنين هواداران عزيز و با وفاي استقلال قهرمان، با عنايت به توافقات في ما بين در حداقل زمان ممکن و توقعات بيش از حد از اين جانب و با توجه به فرا رسيدن فصل نقل و انتقالات و اينکه استقلال عزيز از رقابت با ساير رقبا عقب نماند استعفاي خود را اعلام مي نمايم.


رونوشت به دوست بسيار عزيزم مقداد نجف نژاد

علي فتح الله زاده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان