ستارگان فوتبال
تاریخچه باشگاه های مشهور و آلبوم تصاویر بازیکن های مشهور

مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل

  تيم ملي فوتبال لبنان با توقف برابر کره جنوبي اولين حذف شده گروه نخست لقب گرفت.


  در يک بازي از گروه اول مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا و در گروهي که تيم ملي کشورمان نيز در آن قرار دارد، تيم ملي فوتبال لبنان که با 4 امتياز از 6 بازي در قعر جدول رده بندي اين گروه قرار دارد در بيروت ميزبان کره جنوبي بود.

به گزارش فارس، اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود لبنان به پايان رسيد.

حسن معتوک در دقيقه 12 موفق شد ميزبان را يک بر صفر پيش اندازد.

در نيمه دوم و در دقيقه 98 کره جنوبي موفق شد با گل چي وو کيم از جهنم بيروت يک امتياز گرفته و لبنان را حذف کند.

همچنين وليد اسماعيل از ميزبان در وقت‌هاي اضافي بازي با دريافت کارت زرد دوم از داور، از زمين مسابقه اخراج شد.

با توجه به جدول رده بندي گروه نخست پيروزي لبنان مقابل کره نتيجه‌اي ايده‌آل براي ايران محسوب مي‌شد.

تيم ملي کشورمان هم دقايقي پيش موفق شد با نتيجه يک بر صفر مقابل قطر به پيروزي برسد تا اميدهايش براي صعود مستقيم به جام جهاني ببيش از پيش افزايش يابد.

لبنان با اين تساوي 5 امتيازي شد و با توجه با امتيازات ازبکستان 11، کره جنوبي 11 و ايران 10 امتيازي اولين حذف شده گروه نخست لقب گرفت.

بازي بعدي تيم ملي کشورمان 21 خرداد ماه با لبنان خواهد بود.

وزير ورزش با تقدير از بازيکنان ملي‌پوش فوتبال گفت: بازيکنان ما مقابل قطر شجاعانه بازي کردند.


 محمد عباسي پس از پيروزي يک بر صفر ايران برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: بازيکنان تيم ملي ايران بسيار خوب و شجاعانه مقابل قطر بازي کردند و البته دعاي خير مردم شريف‌مان نيز بدرقه تيم ملي بود. ملت قهرمان ايران که همواره پيرو رهبر هستند براي تيم ملي دعا کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خدا را شکر مي‌کنيم که در اين بازي پيروز شديم و بازي بازيکنان ما در خور تقدير بود. آنها حساسيت اين بازي را درک کرده بودند. حتما به بازيکنان پاداش خواهيم داد. به کي‌روش هم بابت اين پيروزي تبريک مي‌گويم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: قطر يک تيم کامل بود و ما 3 امتياز را از اين تيم گرفتيم.


 کارلوس کي‌روش پس از پيروزي يک بر صفر برابر قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطر يک تيم کامل بود و ما توانستيم با بازي خوب 3 امتياز را از اين تيم بگيريم. کسب اين 3 امتياز براي ما خيلي مهم بود و پيروزي با گل‌هاي بيشتر اهميتي نداشت. از امشب به بازي بعدي‌مان فکر مي‌کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من گفته بودم که بايد متحد و همدل باشيم. براي موفقيت و رسيدن به اهدافمان بايد متحد و همدل بود.

سرمربي تيم ايران در مورد قضاوت اين تيم گفت: بازي سختي براي داور بود.

پيشکسوت فوتبال ايران، گفت: ما به مصاف لبنان مي‌رويم و مسابقه بعدي ما نسبت به رقبا آسان‌تر است.


 کريم باقري پس از پيروزي يک بر صفر ايران مقابل قطر، گفت: بازي بسيار خوبي بود. نيمه دوم عملکرد مناسبي داشتيم و به بازيکنان تبريک مي‌گويم که توانستند به پيروزي برسند. اميدوارم دو مسابقه بعدي را با موفقيت پشت سر بگذاريم و به جام جهاني برويم. همه انتظار دارند که تيم ملي به جام جهاني صعود کند.

به گزارش فارس، وي افزود: بازيکنان تلاش زيادي کردند و اين پيروزي مزد زحمات خودشان بود.

پيشکسوت فوتبال ايران در مورد اينکه خداداد عزيزي اعتقاد دارد صعود ايران به جام جهاني قطعي شده است، گفت: بازي بعدي ايران مقابل لبنان است وکار آسا‌ن‌تري نسبت به رقباي خود دارد. به اميد خدا لبنان را در تهران شکست مي‌دهيم و راه صعودمان به جام جهاني هموار مي‌شود.

باقري در مورد اينکه چه شد به قطر سفر کرد، اظهار داشت: فدراسيون از ما خواست که براي حمايت از تيم ملي به قطر سفر کنيم و ما نيز اين کار را انجام داديم.

وي در مورد اينکه آيا باز هم کنار تيم ملي حضور پيدا مي‌کند، گفت: حتما اين کار را انجام خواهم داد.

پيشکسوت فوتبال ايران گفت: صعود ما به جام جهاني قطعي شده است.


 خداداد عزيزي در مورد پيروزي يک بر صفر تيم ملي ايران مقابل قطر گفت: فکر نمي‌کنم قطر آنقدر قدرت داشت که بتواند ما را ببرد. بازيکنان ما شايد مقداري محتاط بودند که اين نيز شايد خواسته کي‌روش است. حق ما پيروزي بود و بازيکنانمان لياقت اين مسئله را داشتند. واقعاً حيف است مقابل قطر و لبنان به جام جهاني صعود نکنيم و همچنان شانس بالايي داريم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه موقع زدن گل خوشحالي کرد عنوان کرد: چرا اين کار را انجام ندهم. تيم ملي را دوست دارم، شايد به برخي کارهاي فدراسيون و کي‌روش به عنوان يک فوتبالي انتقاد داشته باشم اما به تيم مملکتم علاقه دارم. سالها براي آن بازي کرده‌ام و مي‌دانم بازيکنان الآن چه مي‌کشند.

عزيزي در مورد اينکه آيا بايد صعود را تمام شده بدانيم، خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم صعود ما قطعي شده است، لبنان را در تهران برده‌ايم و اگر هم لبنان توانسته باشد کره را شکست دهد اين موضوع به نفع ماست.

وي در مورد اينکه چه برنامه‌اي براي آينده دارد، گفت: برنامه ندارم و امروز آمده‌ام فوتبال را ببينم.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستارگان فوتبال و آدرس www.soccerstars.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان بعد از تائيد در سايت ما قرار ميگيرد (زيرا اين سايت فقط با وبلا گها و سايت هاي كه پيج رنك 1 به بالا دار تبادل لينك ميكند)





نويسندگان